poniedziałek, 26 listopada 2018

POMYSŁY NA PREZENTY DLA PRZYJACIÓŁEK - NA MIKOŁAJKI LUB ŚWIĘTA

Zawsze zależy mi na tym, by szczególnie bliskie sercu koleżanki obdarować czyś wyjątkowym. Może być to drobiazg, ale taki, który pokaże, że mi na nich zależy. Uważam, że coś, co zostanie po nas "na zawsze" to jakiś element biżuteryjny. W tym roku do tych kilku sreberek postanowiłam dorzucić po tuszu do rzęs - tym bardziej, że Sephora ma świetne zestawy w cenach klasycznej maskary. Tej najbliższej wręczę jej ukochane perfumy, bo widziałam, że kończy swoją buteleczkę. A co Wy kupiłyście koleżankom na Mikołajki lub na Święta?







17 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :)
    Widać, że jesteście blisko. Przyjaciółka, która zauważa, że kończy się ulubiony perfum, to świetna przyjaciółka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na prezent. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością każdej z nas by się spodobał taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczerą nadzieję, że nie chybiłam z doborem upominków :)

      Usuń
  4. very beautiful jewelry pieces!
    never tried lancome products! must be good! :D

    xoxo
    Guria do Século Passado

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, nie obraziłabym się gdybym sama dostała taki prezent...fajne zestawy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

NOCNA PIĘLĘGNACJA

Wieczorna pielęgnacja wydaje mi się przyjemniejsza niż poranna ze względu na brak pośpiechu i spokój, który jej towarzyszy.  Pokażę Wam k...