niedziela, 17 marca 2019

PLANNY ZAKUPOWE NA WIOSNĘ 2019/TO BUY LIST FOR SPRING 2019





Polski: Moje plany zakupowe na najbliższą wiosnę to klasyka w zupełnie neutralnych kolorach lub rzeczy wysokogatunkowe, które same robią cały look - tak jak ta czerwona bluza La Manii. Zamierzam też trochę uporządkować garderobę: sprzedać niebieskie, fioletowe i pstrokate bluzki/sukienki, których i tak nigdy nie noszę. A zostawić lub ewentualnie dokupić właśnie rzeczy w neutralnych kolorach. Zależy mi jednak na niebanalnej formie - stąd klasyczne buty mają ciekawy obcas, a biała bluzka charakteryzuje się dozą ekstrawagancji. Biżuteria zawsze podkręca stylizację - w tym sezonie stawiam na duże kolczyki. Piękny zapach w domu i czerwona szminka na ustach będę świetnym dopełnieniem tej nadchodzącej, cudownej wiosny!

English: This spring I'm gonna keep it simple - I have some shopping plans but it is nothing too crazy. Checking my wardrobe lately I figured out that I have too many patternes and it is hard put those pieces together.  That's why this upcoming seasons (not only spring) I'm going to stay with blacks, whites, natural colours and maybe touch of red. That is my strong promise ;)


17 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    great choices :D
    following you

    NEW OUTFIT POST | 5 THINGS THAT ANNOY ME.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i torebka śliczne ☺ Obserwuję i pozdrawiam☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;))
      Buty, uważam, są zupełnie wyjątkowe i niebanalne :) już do mnie dotarły
      Również spieszę Cię "zaobserwować" :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Jeszcze nie zdecydowałam się na konkretne model - ten ze zdjęcia jest dość rzadko gdziekolwiek dostępnu

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakość również okażę się świetna :)) Ponosimy, zobaczymy

      Usuń
  5. I really like these pieces!
    PS: Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację- mniej znaczy więcej, pod warunkiem że będzie dobrej jakości. Fajne plany!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar wyprzedać ponad połowę swojej garderoby - roi mi się tego w szafie zdecydowanie za dużo. Teraz stawiam tylko na rzeczy rekomendowane, sprawdzone i właśnie "jakościowe". O La Manii, Pinko, Mint Label słyszałam same dobre rzeczy, a jako że nic od tych producentów nie mam - stwierdziłam, że zaufam opiniom innych :)

      Usuń
  7. Ja ostatnio robiłam wiosenne porządki i doszłam do wniosku, że mam za dużo ubrań i niestety w większości nie chodze, tylko zajmują mi miejsce. Więc w najbliższym czasie nie zamierzam nic kupować.
    Ciekawie wygląda ta bluza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja porządków jeszcze nie robiłam, ale i tak wiem, że mam wszystkiego za dużo. Planuję jakąś mega wyprzedaż :D Teraz planuję kupować planowo a nie pod wpływem emocji - stąd moja lista :D

      Usuń
  8. Ja w tym roku planuję zakupowy minimalizm i mam w planach lepiej wykorzystywać wszystkie ciuchy jakie posiadam. Dopiero jak zobaczę braki to skuszę się na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm dla mnie zakupy wg ściśle wytyczonej listy to chyba właśnie minimalizm. Naprawdę staram się ograniczyć swoje zakupowe aspiracje, bo widzę ostatnio, że przestałam już pamiętać, gdzie co mam. A nawet gorzej - czasem odkrywam rzeczy, o których zakupie w ogóle już nie pamiętałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bluzy :) Na obecną chwilę planuję tylko zakupów nowych jeansów.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woodwick białą herbata z jaśminem to mój ulubieniec i jeden z najpiękniejszych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń

NOCNA PIĘLĘGNACJA

Wieczorna pielęgnacja wydaje mi się przyjemniejsza niż poranna ze względu na brak pośpiechu i spokój, który jej towarzyszy.  Pokażę Wam k...